Oj, vilken dag...

Morgonkaffe med AnnaLena och Linus.
Sen har jag gjort mig skuldfri på Larson, det är en skön känsla =).
Lunch och kaffe med dopp hos Petra. Rikard och Jimmy på Mejerigatan, "delisches" (Oscars nya ord, hämtat från Dora utforskaren).
Hem och umgås med systeryster som lagade hemmagjordpizza med flickorna, lite stressigt med Matildas fotboll och "SFL", mitt pass började 16:00.

Jag fattar inte att man kan svettas så enormt mycket som man gör då man cyklar?!
Nåja, det gick väl si så där, fick se mig besegrad några gånger.
Jag laddar med för tungt motstånd från början och då orkar jag inte riktigt igenom hela passet, men det ska
bränna.
Det var så trevligt att se Maxpuls-brudarna igen...
Kanske måste jag prioritera om och trycka in ett pass/vecka, vi får se.

Flickorna tog bussen till Piteå vid sextiden och jag drog på hotellet och åt så god grillbuffé med mina vänner.
Alldeles för mycket mat, med det var så gott.


Men dagen började inte så bra...

Igårkväll tvingade jag Matilda att kvällsrasta hundarna, under stora protester gick hon ut med dem och sen var det inget mer med det.

Då jag kommer ut på morgonen för en ny rastning ser jag att någon (läs Matilda) skrivit "FUCK" på bakrutan på bilen.

Jag vill inte skriva om mitt utbrott här, men det var ganska högt på richterskalan...

Åhh, nu börjar "hundtricket", den är ju så bra.

//Linda.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men jag var ju så arg!!

Det gick ju bort.

Jag lovar att det inte hända igen!!

2009-03-21 @ 09:34:06
Postat av: Sussie

Vilken härlig dag! Kom gärna och hälsa på oss om du har vägarna förbi metropolen Kälsjärv :)



Matilda: Jag tycker din protest var gullig även om man inte får skriva Fuck på bilar ;)

2009-03-21 @ 11:44:08
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Czy

Å det var så trevligt att se dig med!

Nytt insamlingsrekord i Ökx blev det med. Jättekul och en jättekick för mig.

Du jobbade superbra för att ha varit borta ett år eller så.

2009-03-23 @ 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0