Yes, semester =D...

I sex veckor ska jag njuta av ledigheten, bara "ranta" runt och slappa hela dagarna.
Detta firades med en delikat middag och ett glas röd vin, det kan ju inte bli bättre!!!

Idag har jag investerat i en cykelkärra, 500 kronor.
Grå och orange och obetydligt använd, precis vad jag behöver.
Imorgon blir det premiär med den då vi ska på middag på älvgatan (jag bjöd in oss alla sex på middag där).

Sen var jag i samma by och fyndade ett växthus, tyvärr var några glas trasiga, men vi har ju en glasmästare i byn =).
Min tanke är att ställa upp det i år, men sätta det i bruk nästa sommar.
Måste man bygglov eller godkännande av grannar för att sätta upp det vid tomtgränsen?

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du behöver inte bygglov för under 15 kvadrat men gör upp med grannen om hon tycker det är okej. Skulle vara 4.5 m från tomtgränsen egentligen. Syns ikväll. Vad skoj! =)

2009-06-19 @ 14:00:15
URL: http://bararepig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0