Grattis...

Matilda som fyller 12 år idag.

Stor tjejen blir bara äldre och äldre, tänk vad tiden går, nyss låg jag ensam på operationsbordet full av smärtstillande när de plockade ut min lilla sessa klockan hann bli 01:33.

Beräknad förossning var 6 juni, men på grund av havandeskapsförgiftning från v.34 fick hon komma ut fyra dagar för tidigt, 3490 gram och 49 cm.
Oj vilka jobbig veckor det var i maj 1997, inlagd i Kalix med skyhögt blodtryck, mycket protein i urinen och vätskefylld till max, som om inte det var nog med det var det galna barnmorskor och en skogstokig läkare på samma ställe, jag hatade verkligen att ligga där.
De fick mig att känna mig som världens minsta och odugliga person som verkligen inte var mogen för att bli mamma, men till sist fick jag nog och skrev ut mig och åkte till Boden istället.

Den sommaren var en toppen sommar med soliga varma dagar.

Grattis gumman!!!
//Linda


Kommentarer
Postat av: Lotta

första gången som jag är in på din blogg...men bättre sent än aldrig :-)

PS! skickar en stor grattiskram till Matilda

2009-06-02 @ 22:07:35
Postat av: Sussie

Många Grattiskramar till Matilda. Heli skickar en alldeles särskild liten puss :)

2009-06-03 @ 08:26:18
URL: http://qarroqaramell.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för alla gratulationer, speciellt till Heli henne vill jag ha <3

2009-06-03 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0