Min stolthet...

har fått sig en rejäl törn ikväll =(...
Jag utmanade killen på en löprunda femman på Halljärv.
I min enfald trodde jag att jag hade en liten chans att hålla efter honom, men icke sa Nicke.
Jag har sprungit regelbundet i ca tre månader, medans han inte varit ute en enda gång.

Han stövlade iväg med benen långa som på en älgtjur och lilla jag hade inte en chans, han slog mig med 3 minuter 46 sekunder.
Det var den bästa tiden för mig, 23.12 och det gick lätt för mig att springa, vågade utmana mig själv och öka tempot på raksträckorna, men vad gör väl det då jag kom tvåa?! Men sist kom jag inte för Yenna höll sig bakom mig de sista 300 m =D.

Annars har jag varit på högmässa i Jockfalls kapell med ärkebiskopen och det var en riktigt bra predrikan.
Den handade om att fånga dagen och göra det bästa utav den.

Nu väntar duschen och sen ska jag äta en mini-dajmstrut och slicka mina sår...

" Du är så mycket mer än vad du tror"...

//Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0