Utflykt idag...

Idag har jag varit till Haparanda och hunnit med både det ena och det andra =).

Nu ikväll känner jag mig bara trött och slut, ska ta mig till sängen och somna som en stock.
Det jag undrar är när jag ska hitta tillbaka till Lappberget igen, nu är det en vecka sen jag var och åkte skidor!
Har varit på någon promenad med det är inte det samma som skidor.

Jägarexamen var idag och jag känner bara blääää!!!
Kanske är jag extremt trög för jag får inte ihop dessa jävla ammunitioner och kaliber hit och dit.
Visst ser jag skillnad på kula och hagel och olika storlek på skotterna, men jag får inte ihop det bara.
Jag ska inte ge upp, men det är bara sån jävla uppförsbacke just nu.
Till hösten ska jag ut på praktisk jakt med Flex och Yenna!!!

Imorgon börjar jag jobba fyra, så det blir Öppis för mig och grabbarna, om jag kommer ihåg rätt var det öppislunch, korvsoppa, mumsfillibabba.
Tyvärr är det inge bra att jobba onsdagkväll eftersom att båda flickorna rider och det blir lite körigt att passa deras tider när man är ensam med pojkarna vid läggningen.
Men det brukar fixa sig.

Buggkurs med killen lördag och söndag, hoho vad roligt, ingen av oss kan eller har provat på att dansa bugg och det kommer att bli så roligt att försöka lära sig. Jag hoppas på många skratt denna helg!!!
Let´s dance kan ju slänga sig i väggen för här kommer ju vi =).

Tänk vad lite bloggande kan göra,
jägarexamen är glömd och Linda är på gott humör igen, iallafall ett tag =).

//Linda

Kommentarer
Postat av: Toukan

Hade jag varit hemma i helgen hade jag och karln oxå varit på buggkurs. jag vill oxå lära mig. Är totalt borta på det området.

Istället åker jag till Stockholm och garn-tränar två dagar. Inte helt fel de heller =)

2009-01-28 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0