Öppis...

Idag under förmiddagen har pojkarna och jag varit på öppis, Anna var tillbaka så det var så trevligt så =).
Oscar hittade genast Leo att leka (springa) med. Det är så roligt att se hur vissa barn hittar varandra på en gång och kan börja leka ihop.
Tyvärr fick Lucas gå från sångsamlingen han hade för många myror i byxan, men Oscar skötte sig och satt på sin plats hela tiden. 
Efter sången var det dax för lite pyssel, Oscar gjorde en skata, eller mamma klippte ut alla delarna och Oscar limmade ihop det =).

Jag ska försöka ta mig på öppis de dagar jag kan för det är en viktigt aktivitet som vi har där föräldrar och barn kan göra något tillsammans.

Pratade med KM2 igår, hon hade varit och träffat Yennas kullsystrar och tränat apportering med dem.
Jag fick lite prestationsångest då jag insåg att Yenna inte är så bra på inkallning, speciellt inte med en dummy i munnen.
Så ikväll när jag kommit hem från jobbet ska jag sätta mig i köket och köra korta inkallningsövningar med dummy, jag tror det blir godis som belöning.
På söndag ska jag till Stockbäcken och då ska vi förhoppningsvis kommit en bit på vägen när det gäller inkallning med dummy.
Ett relativt bra gripande tycker jag att hon har och ett intresse för dummyn har hon också, men inte så bra lydnad.
Det kan ju bero på att vi inte tränat lydnad så mycket med henne, ajjabajja Linda!!!

Nu ska jag göra mig färdig för jobbet.
Imorgon får vi barnbidraget och har man fyra stycken blir det ju en hel del *tihi*.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0