God fortsättning...

Sveriges ledande fyrverkeriföretag

På det nya året!!!
Jag hoppas att detta år ska bli händelserik, trevligt och uppskattat.
Nu stänger vi dörren till de få tråkigheter som varit under 2008 och tar in nya utmaningar och drömmar till detta år...

Vi avslutade 2008 på en mindre trevligt sätt, Oscar ganska dålig i lunginflammation, Lucas och jag låg i magsjuka men kryade på oss lite till tolvslaget.
Idag mår vi ganska bra utom Henrik som fått magsjuka...
Nu är det bara Frida kvar, skulle tro att hon blir sjuk imorgon.
Men då har hela gänget haft magsjuka för denna gång =).

Tänk att ett år till har gått, tiden går så fort när man har roligt =).

Under 2008 har jag hunnit avklara tre av mina mål med Flex.
* Viltspårschampion.
* Startat i lydnadsklass 1 ( i och för sig med ett dåligt resultat).
* Plockat två cert med honom.

Detta år är mitt mål att fixa jägaexamen och få komma mig ut i skogen med honom på riktigt, men även satsa på jaktträning och starta honom på grundprovet i vår som hålls i Piteå.

Yennas mål har jag inte gjort upp än men det lär ju bli en del utställningar och hon är kankse en "lydnadshund"?!
På söndag börjar inomhusträningarna i stallet, om vi är friska ska jag dit med Yenna, prova på lite lydnadsmoment, fortsättning följer...

Ha det gott allesammans och ta hand om er!!!

//Linda


Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på er och jag glömde säga gott nytt år när vi talades vid idag!

2009-01-01 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0