En ledig dag =).

Oj det var ett tag sen...

Pojkarnas goá farmor har fyllt år.
Vi köpte henne en låda belgisk chocklad och en flaska rödvin till henne, precis vad en kvinna i sina bästa år behöver!!!
Själv låg jag i mycket svåra magsmärtor så jag kunde inte äta hennes underbart goda mat.
Istället fick jag ligga kallsvettig i soffan i magkramper.

Jag misstänker att jag har fått problem med min galla och att det var den som spökade i tisdags.
Nåväl efter två timmat gav det med sig, precis lagom till efterrätten en smarrig tårta.
"Årsa" som jag är tänkte jag att en liten bit kan väl inte skada?!
Fel, fel fel redan i bilen hem kom nästa anfall, värre än det första...
Gick och sova så fort vi kom hem, 20:30 och somnade efter ett tag och då jag vaknade på morgonen mådde jag bra.

Jag kommer ihåg att jag haft så här två eller tre gånger förut, när Lucas var liten.
Kanske skulle behöva gå tll doktorn och få medicin om/när det kommer igen.

Kan det ha varit Brännvalls flottiga klämmacka som låg bakom allt denna gång?!

Det har inte blivit några skidor sen söndag, men en promenad med granne har jag och hundarna varit på.
Granntiken har börjat löpa, så få se hur Flex tar det.
Stackarn tre tikar i sin närhet som sätter gång och löpa ca tre veckor efter den före slutat...

Fick ett tips av "hundgurun-på-backen", om en klickerskola via canis.
Man får ett mail var tredje dag på övningar med klicker och det ska jag börja "premma" på.
Kanske kan ju tjuv dra ut det på jobbet?!

Nää nu ska jag gå i tvättstugen, har börjat ta tag i berget som uppstått.

//Linda



Kommentarer
Postat av: Catherine

Så det finns andra barn som vrålar? Är det säkert? JAG ser då bara mina ungars vrål!



Öppis... Måndag...

Stod det inte i reklambladet att deras öppettider är 12 - 15 måndag, 9 - 12 onsdag?



Måste ringa o kolla!

2009-01-22 @ 09:14:29
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo har också hört att man kan läsa på canis, men även att de ska ha på klickerklok.se Har inte själv kollat där. Är så roligt när hon börjat fatta klickern! Allt går så fort att lära in! =)

Ha det bra! //Mia & Garn Tåssisarna

2009-01-22 @ 11:00:57
URL: http://northshadows.blogg.se/
Postat av: Catherine

Det ÄR 12 - 15 på måndagar...

o 9 - 12 på onsdag!

Dom nya öppistiderna! =D

2009-01-22 @ 15:20:00
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0