En hundägares bästa vän.

I allafall under vinter halvåret.







En pannlampa, denna pryl använder jag några gånger i veckan, då jag promenerar i den mörka djupa skogen =).
Visst kan man gå i mörkret, men det är trevligare tycker jag att ha lite ljus omkring sig då man går i skogen efter något skoterspår.
Det är efter dessa skoterspår jag fyller på mitt energi förråd, jag känner mig så harmonisk och får ett lugn i själen som jag annars inte har och hundarna njuter av att springa omkring och nosa sig fram bland skogens alla dofter.

Annars då?!
Lucas drabbades av magsjuka natten mot onsdag och blev inte friskare av att få hög feber nästkommande natt =(
Han är ganska medtagen stackars barnet, kan sitta still och mysa i gungstolen en hel eftermiddag.
Sitter han still mer än tre minuter (då han inte äter) så är han ganska dålig.
Men jag kan tycka att han håler på att krya på sig så förhoppningsvis börjar lill trollet bli frisk igen.

Henrik håller på att lista i vårt tv-rum och jag tror att det bara är fönsterlisterna kvar, så målet är att ställa in möblerna och kunna somna i soffan framför tv:n ikväll.
H är så fruktansvärt pedant och noga då det gäller renovering, jag tror att det tagit fyra dagar för honom att sätta listerna, men då blir det ju ordentligt gjort och det är jag ju glad för...

Flickorna ska vara med sin pappa i helgen här i Överkalix och det ser de fram emot, slippa åka buss och få visa honom deras skola, fotbollsträning och andra vardagliga saker de sysslar med.

Jag har unnat mig en timmes rygg- och nackmassage och det var helt ljuvligt!!!
Förra gången (ca tre veckor sedan) var mina axlar och nacke en katastrof, knutar och spänningar överallt, men de flesta knutarna och spänningarna hade släppt i axlarna och det var bara kvar i överdelen av nacken.
Jag känner ju att det gör mindre ont nu, så jag ska jobba vidare på min hållning =).

Tänk att det redan är fredag!!!
Jag kan inte förstå hur fort veckorna springer iväg, ibland känner jag att jag inte hinner med.

Trevlig helg på er alla!!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Va skönt att vännen håller på att piggna till! Wow, inflyttning ikväll, vad kul det ska kännas för er:). Ja visst är det härligt med massage, var i onsdags, underbart!

Kram/grannen

2009-01-30 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0