En bal på slottet??

Ja vad är väl en bal på slottet?!
Buggkursen som jag sett fram emot blev inställd för mig och killen, Lucas var ganska dålig inatt, varit vaken och haft kramper i magen (jag var nästan 100 på att det var tarmvred, ja ni vet alla hur nojjig jag är) och riktiga kräkningar, då talar vi om riktiga magtömningar...
Mamma var så snäll och hämtade Oscar till Jock så att han skulle få lite aktivering iallafall, vi som håller oss hemma har varit på apoteket.


Sen har vi varit så otroligt fräcka och snott (fått) svärmors snygga soffa i tyg med en divandel, jag säger bara wow...
Eller vi var ju så snäll med henne så vi byt-lånade, stackars kvinna är i Luleå och vi hämtar den enda soffan hon haft som hon köpt ny, fyy skäms på oss!!!
Sen har Karin hittat en kökssoffa till oss på myrorna den gick på 260 kronor och var färdig för målning, vilket var perfekt för oss =).

Nää nu ska jag fortsätta med att ställa iordning.

Kramar i mängder!
//Linda


Kommentarer
Postat av: Toker

Nej, vad trist! Jag som hade sett fram emot att få höra/ se dig och karl svira runt på dansgolvet.

Hoppas gossen mår bättre.

Själv hade jag en underbar helg. Skratt förlänger livet sägs det - jag blir nog hela så många år äldre efter helgen.

Krya på er

2009-02-02 @ 10:39:38
Postat av: Linda

Hörru tokan vad roligt med en "inspirationshelg", skratt är bra för själen =).

Jag hoppas att det blir fler buggkurser, det är på allsåklubben vi ska hänga på i sommar =).



Hörde spinningmusiken pumpa i motionshallen på måndags och jag tror att det ä dax för spinning igen, iallafall en gång i veckan.

//Linda

2009-02-02 @ 13:40:22
URL: http://flexis77.blogg.se/
Postat av: Token igen

Spinningen är verkligen på G just nu. Fullbokat redan söndagkväll! Fattar inte hur stort trycket är just nu. Men kul är det. Önskar vi räckte till och kunde ge spinning till alla - men vi kan inte dräpa oss.

Till nästa buggkurs kommer jag och karln oxå =)

2009-02-02 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0