Årets första...

skidtur i Jock-skogen.

                  
Flex fick dra...                 vila....                              på väg hem...

Förra året hittade jag världens bästa skidtur hos mamma och pappa i Jock.
Den tar ca en timme och är ca åtta kilometer lång, lagomt mycket uppför och nedför och här finns de bästa (enda) barnvakterna =).

Nu ligger tre hundar nöjda och belåtna på köksgolvet och inväntar kvällsmaten.
Och jag är också nöjd och belåten, det är så bra för själen att vara på skidtur ensam mitt i skogen där det är alldeles tyyyst.


Kan det bli bättre?!...

Nu håller syster på med en hemmagjord pizza till förrätt och mamma med en "doning" köttsoppa till varmrätt och jag bara sitter på datorn och hjälper inte till det minstaste =)
Min mor sa just:
- "Är Linda på semester?!"
Bäst att dra annars kanske jag måste "göra-en-Linda" och dra hem i ondo =).

Trevlig helg på er alla.
//Linda

Kommentarer
Postat av: Ullis

Så underbart!

Ha det fortsatt mysig kväll:)!!

Kram/ullis

PS. Hälsa Gunilla och tacka för inlägget! :)

2009-01-10 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0