Träningsvärk.

I magen och benen, men det känns ganska skönt, för det är ett tag sen jag haft träningsvärk...

Man kan säga att vi varit ganska insnöade sedan helgen.
Snöröjningen har inte hunnit hålla borta snön som vräkt ner de sista dagarna.
Igår hade jag lite egentid och hade planerat att fara till Lappberget för att åka femman med flex och trean med Yenna, men jag tog mig inte ens upp till berget med peugoten, nåja en lång härlig promenad i busvädret, men jag hittade ingenstan att ställa bilen eller någon uppkörd skogsväg som vi kunde gå efter, fick köra ända till S. Sandsjärv för att få vänt bilen.
Blev sååå less all snö så det blev kaffe och lite skvaller hos Carro istället.
Trevligt det med!!!

                     
Vårt slott =)...                                                                 .... på Norra!!!

Killen och jag skottade gården efter elva igår kväll, då det äntligen slutat snöa.
Slänger in lite bilder på det nya tv-rummet, helt tomt...


Väggen mot söder (köket),                                                       och mot norr.....



" Min"  fondväggen, *Linda love*...

Mina vänner, Jenny och Jessika, har fått tag på Madonna biljetter (endast 850 kronor) så de åker till Göteborg i början av augusti för att se en världstjärna =).
Ca 56 000 biljetter var slutsålt på mindre än fem timmar!!!
Carro och jag ska boka in oss på tjejmilen, så det blir min husmorssemester 2009, hälsan är temat denna gång, inte shopping =). 
Jag är så j_vla less Drottninggatans alla H&M butiker, ja hela Drottninggatan är jag less!!!

Ta hand om er alla och glöm inte bort att just du är värdefull!!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Grannen

Vad härligt med träningsvärk!! Det var ett tag sen och det beror ju inte på att jag varit flitig och blivit vältränad ;)haha! Hoppas ni mår bra granngårds. Måste nog skjuta fram "hundmötet till kl 13 på fredag, skulle det vara ok?

Må bäst!

2009-02-10 @ 10:06:22
Postat av: AnnaLena

Hänger med till Stockholm!!

2009-02-10 @ 20:49:05
Postat av: Sussie Isaksson

Har en trevlig vana att läsa din blogg Linda! Det är så kul o se vad du/ni tar er för =)...fattar bara inte HUR du hinner...strongt gjort! Har saknat ditt glada leende på spinningen, men jag förstår att du har fullt upp - behöver ju bara läsa bloggen!! hi hi, 4 barn o två hundar...jag har ju bara hälften - vilken energikälla du är!

2009-02-10 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0