Egentligen inget nytt...

Idag har jag jobbat 07:00 - 16:45, bytt med en som hade annat för sig, oj så lång dag, jag är så trött så.
Hur ska jag orka jobba 100% igen, nä först blir det ju 75% men någongång blir det väl att jobba heltid, då Lucas är åtta år =)...


Grabbarna har mc-race i köket =)...

Härmed är jag glad att jag inte behöver vänta hem pojkarna kl. 04:30 efter ett party, utan att vi vaknar och får byta blöja istället och ha sovit under natten, då har så rätt kloka mamma!
"Morgonstund och guld i mun"

Lördag till söndag ska jag tillbringa hos mor (som jobbar) och far med mina söner och hundar. Döttrarna är i Piteå och sambon har jour.
Kanske hinner jag med både åka skidor och köra skoter, vi får väl se.

Söndag har jag råkat dubbelboka mig igen =(.
Hundutställning i Boden med Yenna och Esko bedömningen starta 09:00, hur länge den håller på beror på hur bra det går, men jag räknar/hoppas på BIR med båda hundarna.
Klockan 12:00 har jag en trimdag på Grans i Piteå med massa "springer-människor".
Planen är att åka till Boden själv, "alla vill inte vara med mig", för att ställa hundarna och eventuellt stanna till BIS-finalen (om vi kommer dit), sen bär det iväg till Piteå för att hämta flickorna och dra på trimdag.

Henrik gör sitt fystest nu och vi håller tummarna att det ska gå bra.
Jag hoppas han fortsätter med att springa på löpbandet och kanske utökar sin träning, för att få utlopp för allt han tycker och känner!!!

Imorgon ska jag till Luleå med flickorna och Camilla.
Det blir lite djurmagasinet, äta gott och bara vara på annan ort ett tag, lovley.

Ett stort grattis till Petra/Phira och Ullis/Arven som fick godkänt i sitt allmänlydnadstest, bra gjort!!!
Inom en snar framtid kommer vi att ha två otroligt duktiga instruktörer i "vår" klubb.
Yenna och jag fick än en gång vara statister och skötte oss relativt bra.


Tack och Godnatt önskar Flex =)...

//Linda




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, tack! Så snällt att ni kunde ställa upp som störning, Yenna är en liten statiststjärna:). Ha en underbar helg!

Kramar

2009-02-26 @ 20:22:46
Postat av: Petra

Hej Linda, först idag har jag fattat varför din blogg har det namn den har- vovven... jag är väl lite trög.. kattmänniska som jag är... hahha

Så söta de är, småkillarna på mc!

Så duktig du är med skidåkning, långa jobbpass etc.



Ha det så jättebra så ses vi,

kram från Petra

2009-02-28 @ 01:47:36
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0