Årets första...

skotertur för mig och äldsta sonen hängde så klart med.
Det var himla roligt och vi hoppas att vi ska komma oss ut mer med skotern, för den körs inte många mil med den nu för tiden =(
Men det känns ändå bra att ha en tills den dagen då vi kan köra/åka mer, för detta är ju bara en period i våra liv.
Nästa period är då flickorna hellre är i slalombacken med sina kompisar än med oss urgamla människor och snorungar till bröder...
 nåja den perioden passeras väl också och då kan vi minsann köra hur mycket vi vill =)...

Annars har jag roat mig med att badat tre hundar, två ska ställas imorgon i Boden på en inofficiell utställning, ett genrep för dessa juniorer inför den "riktiga" nästa lördag.
Flex ska trimmas imorgon så då måste han också vara nybadad och borstad.
Tänk vad mycket "egentid" jag får imorgon, alldeles ensam med hundarna först på utställningen och sen i Piteå på trimning då kommer flickorna med och det ska bli trevligt med resesällskap på vägen hem.
Beräknar med att ta mig härifrån vid 06:00, så det blir nog en lång dag imorgon.

Eftersom att hundarna inte kommer att kunna vara ute mer idag förutom kvällsrastningen har systeryster och jag varit iväg med alla fem hundarna och gått efter en skogsväg, långt bort från människor och skotrar, skönt som tusan att veta att man inte kommer att möta någon.

Idag har vi haft sovmorgon till 07:10, kanske håller dessa tidiga morgnar på att passera =).
Med mer sömn i kroppen hittar Lucas bara på mer galenskaper....
Alldeles nyss hann han sätta in en telefon i mamma och pappas micro, satte den på 20 minuter och simsalabim brann det i micron och köket rökfylldes, ja herre gud...
Ska man skratta eller gråta?!


 
0708**, Min rikedom =)...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ullis

Å, herra!!! vilket bus!! Ja de hinner då överallt de små:)

Lycka till imorgon!

Kram

2009-02-28 @ 18:49:33
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson
Postat av: matilda

Vad länge sen den bilden togs!!!

2009-03-01 @ 11:25:15
Postat av: Catherine just nu på NSD.SE

åhh... nej...

DET har dom inte ännu lyckats med... bara att tomköra mikron då o då! Fasar över att det KAN hända!



Hoppas att det gått bra idag!

Du har så fina hundar o ställer dem så bra... så det har det säkert gjort!



Ha det gott...

Syns kanske på öppis imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0