Så less!!!

Jag är så jävla less...
När ska energi komma tillbaka?
Kanske då man får börja sova på nätterna igen?!

Pojkarna ska vara hos deras mor- och farföräldrar i helgen och det ska bli så jävla skönt!!!
All matlagning, blöjbyten, påklädning, torka näsan från snor och dålig nattsömn står mig högt upp i halsen.

Oscar  och Frida har redan åkt med pappa till Jock och nu väntar jag bara att Karin ska komma och hämta Lucas.
Matilda ligger sjuk i soffan och har sovit mest hela dagen.
Henrik är med sitt jobb i fjällen och kommer inte hem förrän på söndag.
Imorgon jobbar jag 07:00 - 11.00, sen blir det skidor efter älven, om Matilda klarar sig ensam.
På söndag eller lördag em åker jag till Piteå och lämnar Yenna hos kennelfolket, hon ska till Stockholm på utställning under påskhelgen.
Med samma domare som var i Piteå, denna utställning kostade endast 420 kronor, så jag blir hemskt ledsen om hon får en tvåa!!!

Känner att jag bara vill vara ensam ett tag och ladda batterierna, fast i dagsläget känns det inte som  om de kan bli uppladdade.
För i bakhuvudet finns tanken på alla måsten som man måste göra, till exempel skulle jag verkligen behöva städa, ni vet, vårstäda, tvättstugan börjar väl svämma över igen m.m....

Jag hoppas att jag ska ta mig iväg till Lappberget med Petra och hundarna för lite skidåkning, kanske 5 + 3 eller 3+3+3 km vi får se...
Sen blir det pizza, godis och en film, kan det bli bättre?!

Hoppas helgen gör mig på bättre humör för jag tycker inte om att vara så här låg och orkeslös. Det är inte jag!!!

(Jo jag vet att jag ska vara tacksam för att jag och mina barn är friska och att vi har tak över huvudet och att jag har ett jobb att gå till och att vi har mat på bordet varje dag och att vi har kläder på våra kroppar).
 
Trevlig helg på er!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Czy

Man får ha såna här tankar och funderinga och känslor. Är det så konstigt!?

2009-04-05 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0