Helt underbart...

vi njuter för fullt...
Ingen värsting vurpa är gjord, men ont i gammelkroppen har jag, ajajaj...

Jag har kommit igång med löpningen, men det går så tungt.

Pojkarna stannade båda hemma med mommo, trots att Lucas var lite sjuk då vi åkte.
Men nu var det hans mage som tjorvad, så på måndag ska jag kräva ett blodprov så vi äntligen får veta vad vi kan mata med honom.

Kan ni komma på något bra att ge till min underbara mamma som ställt upp och tagit hand om ungar och pojkar heeela helgen, så att vi andra kunnat glassa i backen hela dagar.

Ta hand om er!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine

http://www.lugnochro.org/floating.htm

=D

2009-04-25 @ 16:23:45
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Linda

En flyt grej för mamma funkar inte så bra för hon blir sjösjuk då hon ser folk som bada =)))

Sen har hon ganska mycket cellskräck så det skulle bli en skräckupplevelse för henne.

MEN tack för tipset!!!

//Linda

2009-04-26 @ 19:18:40
Postat av: Carro

Det hade en maffigt snygg asalea på blomsteraffären som blommade för fullt nu. Den kunde man sen ha ute under sommaren. Jättesnygg! Tror jag ska köpa en sån själv. Kul ni hade en bra semestertripp. Vi höres!

2009-04-26 @ 22:20:42
Postat av: Carro

Har ett fint tips, vi kan väl höras imorrn? Kram

2009-04-26 @ 22:22:07
Postat av: Mamsen

Jag är gärna med mina barnbarn, det finns faktiskt dom som aldrig får träffa sina barnbarn.Vi ska ju åka till Skellefteå på Lördag de blir en bra present en hel dag med dig.Kram Mamsen

2009-04-28 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0