Sista placeringen...

knep jag och Flex idag....

Men jag är övertygad om att tävlingsledaren - Maria var i höglöpet =)....
Flex blev så intresserad av henne så han glömde bort att sätta sig vid halt i linförigheten!!!

Sen hade han en dragning till henne under alla momenten.
Eftersom att han aldrig fixat apporteringen tänkte jag stryka det momentet, trott det eller ej men då jag lägger fram apporten griper han den och höll den hela tiden, jag var i chock =) vi kammar hem en åtta?!

Poäng och anteckningar är inte värt att sätta in här, det blir för pinsamt....
Nåja, nya friska tag och en massa träning så är vi snart redo för ettan, kanske i Luleå den 12 oktober....

Men ett mega stort grattis till Ida och Maya, Barbro och Pinglan, Petra och Hampus, Mia och Elsa som alla fixade varsitt första pris och med det uppflyttning!!!

Imorgon ska pojkarna på inskolning på älvens daghem, spännande!!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

De är bra Linda att du blir taggad och vill tävla igen! Vi kör den 12 oktober! Vi synns i morgon.

2008-09-14 @ 20:04:23
Postat av: Sussie

Det är bara att komma igen!!! Har förresten lite nya infallsvinklar på både apportering och dirigering...

2008-09-15 @ 06:37:45
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Catherine

Sist... ja, men..

nu kan det ju bara gå bättre o bättre! =)

Lycka till!



Saknade er på Öppis idag!

På onsdag är det utflykt på Lappberget!

2008-09-15 @ 14:31:50
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0