Utställningstäcke...

till försäljning!!!


Skräddarsydd av: Linnea Drugge.

Innertyget är av ett exklusivt kapptyg som gör att pälsen får en lyster utöver det vanliga efter man badat dem.
Täcket gör även så att pälsen över ryggen blir slät och fin efter badet och föning.
Mudden runt halsen gör att pälsen hålls platt så att det inte blir virvlar.

Min personliga uppfattning om detta täcke är att på de två utställningar Flex har det på sig har han kammat hem cert på, ett svenskt och ett finskt =).
Täcket gör även att hunden håller sig ren och snygg i pälsen då den går i ridhus eller på den blöta marken.

Det är min kära svägerska som syr upp dessa täcken och de kostar 500 kronor styck, och det är ett otroligt bra pris för ett skräddarsydd täcke.
Vet folk som anlitat en "riktig" skräddare och betalat 1800 kronor för liknande täcke.
Linnea har studerat mode- och designprogrammet och är otroligt nogrann och duktig på att sy.
Hör av er till mig vidarebefodrar jag ert mailadress eller mobilnummer till henne.

Inom kort kommer Linnea även att sy upp överdrag till stålburar, som är perfekta till inomhus säsongen, men även under sommaren då det kan vara regn och blåst eller strålade sol... 

Tack och godnatt.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0