I brist på annat...


Namn:
Linda-Marie
Piercingar: Öronen.
Tatueringar: Två, snart tre =)
Längd: 160.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Mörk blond.
Är du kär i någon: Oja, dödskär!!!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej!
Tänker du på självmord: Aldrig.
Tycker andra att du är attraktiv: Nä det tror jag inte.
Dricker du: Med motta.
Använder du droger: Aldrig!
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Barnängen.
Vilken parfym använder du: Cool wather.
Vad är du rädd för: Sjukdomar och olyckor.
Gillar du att tvätta: Hatar det...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja.

SENASTE..
Film du hyrde: PS I Iove you.
Film du köpte: Hemligt, en julklapp =)
Låten du lyssnade på: Mercy, på P4.
Låten du hade på hjärnan: LappRap.
Låten du laddade ner: Jag laddar inte hem musik.
Personen du ringde: Petra Pajala.
Tv program du tittade på: Musses klubbhus (med sonen).
Personen du tänkte på: Oscar.

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden:
För, om man måste.
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot.
Teenage smoking: Emot.
Att använda droger: Absolut EMOT!!!
Sex före äktenskap: För, ogift och fyra barn =)...
Köra onykter: Emot.
Förhållanden:
För.

FAVORIT..
Mat: Älgfilé och potatisgratäng med min sås.... mums...
Låt: Jag har ingen just nu, I´m yours var min förra favvo.
Sak att göra: Umgås med mina nära och kära.
Sport: Döttrarnas fotboll =)
Dryck: Rött vin.
Kläder: Mjukisbrallor, tyvärr =)
Film: Kan inte nämna bara en.
Bil: En svart Saab 9-5 Aero, kombi.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Oja!
Gråtit över en flicka: Inte pga kärlek, men annars.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Nej, eller gått emellan några gånger.
Blivit arresterad: Nej, aldrig!

ANTAL..
Gånger du varit kär: Ett par gånger. 
Gånger ditt hjärta brustit: Av kärlek? Ingen.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen, tror jag.
Tjejer du kysst: Ingen.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger.
Ärr du har på kroppen: Ett i ögonbrynet och ett på höger knä.

Ska bli skoj: Fredagsfika på "berget" med hundar och ungar =)
Ska inte bli skoj: Börja med tv¨-rummet.
Sparar till: Semestern -09.
Väntar på: Jultomten =)
Pålägg som gäller: Leverpastej och saltgurka.


SENASTE..
Bok du läste: Lyckans hjul av Kajsa Ingemansson.
Personen du fick mail av: Jenny Janeryd =).
Personen du fick brev av: Kommer inte ihåg.
Personen du fick sms av: Petra.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår.
Saken du köpte: tre gobitar för 12 kronor på ok...

Vad har du gjort idag: Startat tvättmaskinen.
Var det kul: Nej men nödvändigt.
Hur tidigt stiger du upp: Före 06:00.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Se tv och mysa m familjen.
Är du seriös: Ja det händer.
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var har du ont: Skuldran och ryggen.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Mot en vägg.
Favorit serie: Följer ingen serie just nu.

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Mr Winnerbäck.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Japp.
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, min gamla vän Sara.
Vad dansar du till: Allt...
Kan du sjunga: Ja, heldre än bra =).
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Thiland.

Kommentarer
Postat av: Petra

Men herregud vilken lång lista!!! Skicka mig nu snygg bilden på hundarna som du tog på berget idag :-)

2008-10-03 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0