Nya Linda?!


Eller iallafall en ny frisyr =).

Klippt och färgat mig hos Braenna Frissan och blev som vanligt nöjd...
Den här gången blev det en mörkbrunfärg som kant och ljusa slingor upptill, endast 995 kronor och det tog drygt två timmar.

Petra och jag har hunnit med en hund-date på Lappberget, vi gick runt femman, så skönt att få sig lite motion och frisk luft. Femman är perfekt att promenera med hundarna.
Petra lärde mig ett tips vid platsliggningen, hon har varit på kurs hela helgen och fått massa nya idéer...

Flickorna är i Jock och pojkarna har äntligen somnat och jag ska se "äntligen hemma".
Ikväll ska jag gå och sova 21:10, natten till idag har jag bara sovit fem, man blir ju sååå trött *zzzzz*.

Tv kallar, bye bye...
//Linda.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Snyggt!!

2008-10-29 @ 07:31:29
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0