Mikaeli marknad...

Ja då var det dax för årets höstmarknad...
Pojkarna, killen och jag gick på den ett tag idag.
Köpte mig en mössa och ett par Foxstrumpor, barnen fick en åkmadrass och killen ett par fleece vantar och Foxstrumpor.
Sen avslutade vi dagen med en fika på Brännvalls, där träffade vi på Malin, Anders och Victor.
Jag blir så glad av att umgås med Malin, hon bara sprudlar av energi som smittar av sig till mig också. 
Denna dag som börjat bra blev bara bättre och bättre...

Nu väntar jag på att klockan ska bli 17:00 så ska jag gå och jobba några timmar.
Sen blir det mys och en tidig kväll för mig. Jag tror att killen eventuellt ska på bastukväll på Heden och sen på Grand Artic Hotell.

 
Lindas nya "vill-så-gärna-ha-grej"...
Ca 7000 kronor från www.duells.se
Jag har ju fått för mig att jag ska börja cykla terräng sommaren -09.
Tänk då skulle ju hundarna kunna följa med...
Nää dax att komma in i verkligheten igen!!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Maria Engström

Är & surfar så här på kvällskvisten.



Nej, usch, köp ingen sån där cykel, gud bevare mig.....

Hasse "lurade" mig för 3 år sedan, vi skulle göra sååå trevliga skogsturer med hundarna och med det styret så kunde jag inte röra på huvudet i en vecka efter första cykelturen.

Sen blev det nån till tur med samma resultat, och sen dess har jag vägrat använda den.

Tacka vet jag gamla, hederliga kärringmodellen....där kan man då fortsätta använda huvudet som vanligt efter varje tur....



Ha det gott



Maria

2008-10-05 @ 21:59:04
URL: http://www.hassesreklam.com/index2.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0