Första dagen...

då var man tillbaka på tallviksgården, tror det är ca två år sedan jag jobbade där.
Och det var så jätteroligt, jag älskar verkligen mitt  jobb, kunna vårda gamla, som arbetat och slitit för att lämna över det till oss den nästa generationen.

För pojkarna har det också gått bra, fortfarande inga tårar...
Det känns bra att se att de accepterar dagis, ja Oscar han älskar hyckel-piiian, och Lucas han följer med den fröken som tar emot honom utan problem.
Men det kommer nog bakslag så småningom.

Flickorna hade också skött sig exemplariskt, Fridas uppgift är att plocka bort frukosten och Matilda ska rasta hundarna.
Nu är vi lediga till på måndag (jag jobbar ju helgen) och nästa vecka blir det dagis tre dagar...
Snacka om bra schema pojkarna har ca tre dagar i veckan mellan 06:30 - 11:45 och för mig känns det konsigt att gå hem vid lunchrasten...

Nu ska vi till vår underbara ridanläggning i Vännesberget, tjejerna har ridning.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0