Beslutsångest...

Flex ska gå viltspårsprov imorgon kl 09:30, så egentligen skulle jag ju kunna gå själv med honom och hinna hem till jag börjar jobba, jävligt snargit med tid och dubbelbokad eller trippelbokad skulle jag bli, för vi skulle ju på öppis imorgon...
Sälja två kolaburkar...
Sen ska jag ju på en längre skogspromenad med Camilla och Tekla. Och jag har ju ingen barnvakt imorgon, pojkarna
ska på dagis 11:00 och jag ska till Luleå och ta en fika med C på fredag efter det att jag skjutsat flickorna till Piteå.
Det är viktigare att träffa C på en fika än spåret... 

Kanske det säger sig själv att det räcker för mig att skjutsa hunden till Morjärv 7:30 och låta KP ta hand om detta spår?!
Sen ska jag hämta honom från Morjärv efter jag slutat jobbat. Kanske med en champion =)...
Jag har häcken full imorgon =)...
Oj, vilket moget överläggande av mig, se även jag kan tänka klart ibland.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine

Håhå... vilket dilemma! =)



Men, dom där kolaburkarna har väl lägsta prio!

Vi kan väl sammanstråla nånstans, nångång för den affären!

Men, sällskap på öppis hade ju inte skadat!

Är lite orolig över att vara ensam där igen... puh!

Lycka till med Flex i morn... Jag håller tummarna!

2008-10-07 @ 15:41:30
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Greta "kypas"

Tack Linda för att du tog hand om Fanny efter tandläkarbesöket idag, hoppas jag kan hjälpa dej nån gång. Vad duktig du är på att blogga. Kram från Greta och Fanny

2008-10-07 @ 19:15:16
Postat av: Linda

Till Greta!!!

Det var då inga problem att ta hand om Fanny, hon skötte sig så bra =)

Att blogga är ett trevligt tidsfördriv, att folk tycker om det jag skriver om är extra roligt.

Kramar från mig.

2008-10-08 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0