Ett par till...

mina nya snygga, sköna, billiga fynd från Sthlm har min hund tuggat upp, det svider!!!
Och ännu mer svider det då jag inser att hon tuggat på grund av oaktivitet!
Dålig, dålig hundägare är vad jag är!!!
Hon ligger inte på plus och jag hade en liten tanke på att skjuta henne då jag kom hem från jobbet trött och slut och insåg att mina favvoskor var sönder.
Nää imorgon börjar hundträningen och promenaderna, för snart är alla mina skor uppätna =(.

Nattvard och tomtetåg är vad vi har sysslat med idag.
Nu är alla mina synder förlåtna, dax att skaffa nya =). 
Ska till kyrkan den 20:de och höra på julkonserten, det hörs vara en upplevelse.

Julbord på fredag och det var mycket trevligt, mindre trevligt var det 05:45 då klockan ringde, dax för arbete...
Men det gick bra, sov middag (3.5 timme) och hade pojkfritt till på söndag, då de sov över hos farmor.
Middag på köket, plankstek, och godis och kortspel som lördagsnöje, trevligt!!!
Frida var den enda av galningarna som var hemma =).
Vi fick fixat en del i köket, fogat och målat.
Så nu är vi på gång med att avsluta denna renovering.

Nu ska jag gå och söva Oscar och kan nog garantera att jag somnar med honom...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja! Nu är de bara du sätter igång med hundträningen :) Matilda tränar ena å du den andra family doggen! Perfekt!

2008-12-01 @ 12:37:17
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Catherine

Det behöver ju inte bero på "dålig hundägare"!

En del hundar bara ÄR värre än andra med tuggandet!

Lider med dig... =)

2008-12-01 @ 18:59:14
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0