Bara massa gnäll!!!

Från en riktigt gnällkärring!!!
Idag går allt i svart, jag bara tycker att allt är piss.
Eller som min mor skulle ha sagt
-"Linda vaknade och då var den här dagen förstörd!!!"
Exakt så känns det idag.

Lucas måste ha reagerat mot vaccinet han fick igår, för han har diarré som bränt hans lilla humpa, snoret bara forsar och han bara gnäller och gnäller....
Jag tror inte han har någon feber iallafall.

Satt precis och tänkte att Oscar har iallafall varit snäll på morgonen då jag hör konstiga ljud från vindan, när jag kommer upp möts jag av att alla våra cd-skivor med foton och program till datorn, några dvd-skivor ligger på golvet.
Oscar har kastat omkring med dem....

Jag ska till tandläkaren, Tyra Tyrann =), idag det var visst tre år sedan jag var sist och jag vet att jag har tappat en bit av en fyllning och förmodlingen måste jag ta bort massa tandsten, dyrt och smärtsamt kommer det att bli...
Min julklapp till mig själv.

Ett annat problem jag har är Yennas tuggande. Hon biter på allt hon kommer åt.
Tror att hon bitit på alla våra skor, bajsblöjor är en favorit men allt som kommer i hennes väg biter hon på.
Hur får jag bort det beteende???
Jag håller på att bli galen på henne...

Idag är en dag då man känner och hur hur mycket man egentligen tjatar och gnäller, hela tiden känns det som.
Att ställa sig på vågen skulle ju vara som pricken över i-et.

Nåja, det brukar vända snabbt.
"ner som en pannkaka och upp som en sol"....

//Gnäll-Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Men Linda, Vi ska ju på fest ikväll, nu måste du bli glad! Har du hunnit dricka morgon kaffe ännu??

De kan hjälpa med en kopp!!

2008-11-14 @ 09:53:12
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Låter inte som en toppenmorgon, men dagen är lång och mycket roligt kan hända än. Du får försöka fokusera på allt bra istället för allt som är dåligt, MEN det brukar vara lättare sagt än gjort!Ha en trevlig kväll med brukskompisarna :)

2008-11-14 @ 09:59:37
URL: http://www.clics.se
Postat av: Mamsen

Livet är en Strid eller Livet är en Gåva, man väljer själv vad man vill göra av varje dag. Ge Yenna ett riktigt smarrigt märgben att gnaga på då kanske hennes tuggbehov blir tillfredsställda.

2008-11-14 @ 13:50:14
Postat av: Lillan

Efter regn kommer solsken.

2008-11-14 @ 14:05:33
Postat av: Catherine

Halleluja!

Det är inte bara mina barn som gör hyss!

Det är tur att dom är raringar mellan varven.. så man orkar med allt bus! =)

2008-11-15 @ 00:03:58
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0