Välkommen Yennie...

Åhh nu är hon här vår lilla prinsessa...
Ljuvligt söt och behaglig som bara den...
Tyvärr håller Flex inte med om det - än.
Han tycker verkligen inte om henne, då hon kommer går han.
Men det är visst ett normalt beteende för hanhundar?!

Och vad Henrik säger, så är det detta som är KÄRLEK... ibland får man ge och ibland får man...
Inom en snar framtid är det jag som får ge...

Nää nu ska jag ta tag i storstädningen som jag påbörjade vid sex imorse...
Bilder kommer inom kort, tills dess finns bilder på vår Yennie på www.kennelhighscore.com.

Trevlig helg allesammans...
.:Linda:.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Bilderna...
Var är bilderna?!
Jag är så nyfiken...
såg så fin ut på kennelns sida!!! =D

2008-05-06 @ 18:04:22
Postat av: Catherine... igen...

Tänkte bara säga...
Hade en gång för länge sen en spetsblandning, tik som var skendräktig som ett tok ett par gånger per år!! När vi skaffade en stövarvalp så var jag såååå säker på att hon skulle ta sig an valpen o tycka om den som sin egen! Jo just! Sur som f-n åt valpen var hon!!! Det tog ett halvår för henne att överhuvudtaget idas se på valpen! Bara morr o fräs så fort "det lilla äcklet" var i närheten! Men, det var också en speciell hund, hon Sur-Zorpan! (Zorrie/Zorina var namnet!)
Lycka till med lilla prinsessan!!!

2008-05-06 @ 18:11:38
Postat av: Sussie

Men Linda! Du måste ju uppdatera om hur det går med den lilla. Jag är så nyfiken ;)Hör rykten
om att hon inte alltid är så lugn och beskedlig

2008-05-15 @ 19:32:28
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Catherine

Kanske har prinsessan käkat upp modemet!? ;-)

2008-05-16 @ 20:47:11
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0