Lucas...

Fredag den 7 mars.

Lill-gossen har blivit så stor, drygt 7 månader..
Nu sitter han utan stöd och kan ställa sig på alla frya för att gunga ett tag innan han säckar ihop av utmattning, han är ju rätt så tung =).

Lucas 6 mån.

Dagtid äter han bara vanlig mat och gröt.
Nattmålet har vi fortfarande kvar, men jag tror ju inte att det är allt för näringsrik, citerar min käre mor:
"Din tissemjölk är ju lika blaskig som saften du blandar" (jag är omtalandes att blanda jättesvag saft = färgat vatten) så det kan nog stämma.

I helgen blir det andra bullar, eftersom att jag och Flex ska till Medlefors på brukshundklubbens distriktsårsmöte, så det blir inget snuttande för Lucas på två nätter.
Hoppas att det går bra för pappan och barnen.
Jag har sett fram emot denna helg sedan det blev klart att jag sitter kvar som sekreterare i "klubben" men nu känns det jätte hemskt att åka hemifrån.
Inte vill jag väl åka själv utan någon av mina älsklingar, tur att jag delar rum med Petra och hundarna, så har jag någon att umgås med.
Ser fram emot trevligt umgänge, föreningstekniks kurs, god mat, hundpromenader, hotellfrukost och sömn!!!!
Vi, Petra och jag, har kommit överens att vi skippar alkohol denna helg, det blir alldeles för tungt att sitta bakfull på årsmötet!!!

Nää, nu ska killen och jag på vippa och luncha.

.:Linda:.


Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Hejsan!
Det är alltid lika kul att läsa det du skriver, ja din blogg är min favorit! Du måste nog skriva mig en egen bok tycker jag. Hoppas att ni har det bra.
Kramar från oss i Piteå.

2008-03-09 @ 22:11:07
URL: http://www.clics.se
Postat av: Catherine

Hoppas du hade det bra på årsmötet!
Och att saknaden inte blev för stor... för er alla!
Själv tror jag både jag o Edith skulle avlida av längtan (hon efter mina tuttar!) om jag for bort en helg! =)

2008-03-10 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0