Datorn har....

..... KRASCHAT......

Jag vet inte vad som hänt, men internet fungerar inte och jag blir så frustrerad.
Räkningarna är eftersatta, mina tradera auktioner har gått ut och anmälningar till olika tävlingar har anmälningstiden gått ut för =(((...

Imorgon är det dax för midnattsolsutställningen i Gällivare.
Mina förhoppningar är stora.....
Bedömningarna startar klockan 17:00, det känns ju lite tråkigt eftersom att hela kvällen kommer att tillbringas i Gällivare.
Matilda ska följa med mig, de andra ska fira i Storbäcken.
Sen sammanstrålar vi på Norra...

Köksplanerna har börjat ta fart.
Mattan är beställd, rörmokaren har kollat in läget, inredningen ritad och beställes på måndag från Ikea, ett nytt fönster är färdig måttat och ska beställas från Larsons järn efter midsommar.
Men det kommer att bli dyrt, efter mokaren varit kändes det som om det kommer att fara mycket pengar till honom =((.
Det ska bli så roligt med helt nytt kök, men det andra får nog lov att vänta.

Over and out.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0