Pump..

Torsdag 10 januari.

Idag/ kväll har jag varit på mitt första "pump"-pass, och jag kan tala om att jag är helt slut i mina arnar, ben, mage, axlar, nacke och rygg. Det känns ut som om jag blivit överkörd av en lastbil eller något likande.
Vikterna jag la på var 5 kilo!!!!!  Det är ju skrattretande.
Alltså fatta hur j_vla svag jag är, jag måste verkligen fortsätta med detta...
På måndag har jag inbokat ett spinningpass och pump på torsdag igen, nu jävlar är vi igång med träningen igen, efter ca åtta års vilande =)

Flex har också fått sig en riktigt långpromenad idag.
Vi åkte till Jock vid två och tog en långprommis efter skoterleden, ca två timmar, det var helt ljuvligt.
Tyvärr fastnade det en del snö i Flex päls, men inte aldra värst...
Eftersom att Matlida stannade hos mormor & morfar fick Flex också stanna, de skulle köra lite hjärnträningar med hundarna och ta sig ytterligare en skogpromenad under kvällen.
Jag fattar inte att det är så lätt att ta sig ut i Jock med hundarna, medas jag sitter och drar på det här hemma.
Kanske är det så enkelt att gå i skogen där, för de bor ju i skogen, man behöver bara gå från gården så är man efter en bra skoterled?!

Nää gott folk nu sover de andra tre i sina egna sängar så det är dax för mig att krypa ner och sova förhoppningsvis iallafall två timmar innan amningscentralen öppnas.

.:LInda:.


Kommentarer
Postat av: Catherine

Ja... visst är den häftig, racingsängen! Och riktigt bra faktiskt! Finns på: http://www.hikmet.se/
=)
Vad bra att du också skriver om bvc! Helt vansinnigt att flytta! Vi får göra nå protestlistor!!

2008-01-14 @ 10:31:05
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0