Luspank...

Fredag 1 februari.

Fan vad jag är less att alltid vara så jävla fattig!!!!!
Det är väl sisådär tre år sen jag jobbade och tjänade pengar (som "uska" tjänar man storkovan *s*) har försökt snåla med föräldrarpenningen så det ska räcka länge och grabbarna ska slippa dagis och får ju natuligtvis mindre pengar, som jag valt själv att göra.
Men nu börjar jag nästan bli deprimerad, det är kämpigt att vända alla slantar för att det ska gå runt, och hur kul är det att be älsklingen om pengar alltid?!
Jag har bestämt att nästa månad ska jag ta ut mer dagar och leva lite lyxigare en månad. För det är jag värd!!! =)

Annars händer inte så mycket hos oss, snön bara vräker ner idag och jag tycker synd om mamma som ska jobba i helgen, hon jobbar inom hemtjänsten.
Alltså många broar att skotta om massa dåliga byavägar att köra efter.
Jag har lovat att hjälpa henne om hon behöver det.

Flex har fått åka till Jock igår, han är så jobbig, då den vackra granntiken börjar närma sig sitt höglöp.
Igår skulle Frida ta in honom från bilen, så slet han sig från henne och sprang in på grannens tomt och började nosa och slicka hennes pissfläckar, så fort jag ropade kom han, men hans kroppspråk var som:
"ja var du arg, men det var det värt, att få sig en doft av henne"... morrrrrrrrr...
Efter det låg han bara och gnydde i hallen och då bestämde jag att han får åka till ett jourhem för översexuella hanhundar =). Tack snälla mamma som tar honom ibland...

Rocky har jag anmält till en officiell utställning i Boden den 1 mars.
Han hinner precis gå in i öppenklass, så få se hur han står sin mot färdigväxta hanar? Nåja, vi provar.
Flex får stå över denna gång...

Nu ska grabbarna och jag ut i snön och skotta bort litegrann.

.:Linda:.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Men nu är hon lat på att skriva i sin blogg!
skärpning!!!

2008-02-11 @ 11:11:27
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0