Dax för uppdatering...

Onsdag den 13 februari.

Lucas har varit på 6-månaderskontroll på BVC, allt såg bra ut.
69 cm lång och vägde 9477 gram, lillkillen?!
Inte konstigt att jag är helt slut i armar, axlar och nacke.
Som vanligt charmade han alla som kom i hans väg, han är såå himla go.

Oscar har hela kroppen full med små prickar?!
Jag kan inte komma på om det är något han ätit som han kan vara allergisk mot, har inte ätit något ovanligt (bara "sugit" i sig allt tuch från en brun tuch-penna) och vattkoppor är det nog inte.

Flex har varit på avlastning två nätter under helgen, men nu börjar det bli bättre.
Hans manlighet har hängt lite löst under granntikens löp, Flex har varit alldeles hemsk.
Nåja, nu är det snart över och länge tills nästa gång =)
Han har fått lite mer fysika aktiviteter och det kan ju ha gjort sitt.
Vi har faktiskt varit och åkt 4.5 km skidor och kört lydnadsträning i "stallet", kvällstid har det blivit koppelpromenader med stavar.

Min egna träning går det bra med, tre gånger i veckan blir det + några stavpromenader.
Det känns jätteskönt att ha kommit igång, men det känns ut som om det blir mycket lämnat här hemma, just nu väntar ett stort tvättberg på att bli vikt och insatt i garderoberna.
Men det jag inte hinner idag får jag göra imorgon...

Det var allt för idag....
.:Linda:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0