Det är tufft för...

... en treåring då lillbrorsan spöar upp dig emellan åt...

Det skiljer 1 år och 8 månader mellan bröderna Eriksson, och ca 1 kg!!!
Så Oscar har inte en lätt match mot Lucas.
Den senaste "faiten" slutade i en regäl bula för Oscar, han störtdök i stolsbenet med huvudet före efter att ha blivit puttad av Lucas, syskonkärlek?!
Ett annat säkert trick för Lucas att få omkull Oscar är att putta honom och då Oscar ligger på golvet lägger han sig på Oscar och då sitter Oscar fast.
Det är sååå rart med barn och det är sååååå roligt för barn som är tätt?!?!?!?!

Oscar och jag räknar timmarna (ca en) tills vi får lägga honom, Oscar har sökt skydd från brorsan och sitter på ön mitt i köket, för hit har inte Lucas kommit på hur han ska komma upp, ännu.

Jag var det första att banga promenaderna!!!
Henrik är på julmiddag med sitt jobb i Älvsbyn och flickorna har flytt till mommo i Jock.
Det betyder att jag inte har någon barnvakt ikväll, känner att jag hade behövt den där promenaden!!!

Ingen hundträning ikväll, humöret klarar inte av det.
Jag har en otrolig trötthet i min kropp, vill bara vila och sova känns det som.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja visst är det gosigt med syskon... Men lugn, snart vänder det, hoppas jag, samma sak hos oss :)! Ses imorgon, kanske Grelsbyrundan?/Ullis

2008-12-04 @ 23:09:30
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0