Händelserik helg...

Yenna gjorde debut i vänstervarv och small till med BIS-Valp!!!!
Tyvärr kunde jag inte närvara, men KM:orna och Sussie har tagit väl hand om henne!!!

ÖIF P/F 98/99 har varit på BD Open i Kalix och spelat fotboll.
Där blev det både förlust oavgjort och vinst.

Stockholm....
Klockan ringde 03:40, vi skulle åka från ÖKX 04:20, det kändes som om jag hade ögon fulla med grus...
Jag älskar att flyga, suget i magen då planet ska lyfta.
Fredagen gick åt till att strosa på stan och Mama Mia.

Mama Mia var helt underbart bra!!!
Tyvärr har jag lätt att låta dålig energi fastna hos mig, och raden framför mig sitter fyra personer i blandad ålder, mellan 30 - 60 år, och dessa sitter och håller för öronen, med öronproppar och blänger bakåt då vi applåderar, morr...
Men trots detta var det så mycket bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.
Vi somnade alla fyra med ett stort leeende på läpparna, nynnande på "Dancing Queen".

Sovmorgon till 07:40, och avnjöt en hotell frukost i en hemskt stökig hotell matsal, det berodde på att de hade trägolv, sa våra "hotell jobbande" vänner =).
Sedan gick vi ner på stan och shoppande lite till. Lotta hittade ett jätte roligt spel - våghals.
Ett vuxet Sanning och konserkvens, man skulle messa vissa saker till olika människor bla. "jag har funderat över min sexuella läggning, vad tycker du jag ska göra??"
Eller "om polisen ringer och undrar vad jag gjode mellan 00:30 - 01:30, kan du säga att jag var med dig, berättar mer sen" En annan "Luktade det inte lite avlopp hos dig sist jag var hos dig?"
Grejen med detta var att man inte fick svara om personen ringer tillbaka.
På lördagkväll var vi med våra "sthlm-vänner" och åt på Ritch, underbart god fiskgryta med utsökt gott vitt vin till.
Tyvärr var det ganska hög ljudnivå i restaurangen och proppfullt med folk i deras bar¨
Men vi drog vidare till Golden Hit´s, och där dansade vi till schlager i tre timmar, roligt som tusan!!!

Söndagen åt vi frukost och packade ihop, tog en taxi till Arlanda och inväntade flyget hem.
Kändisar vi sett under helgen är prinsessan Madeleine med pojkvän, Sara Sommerfelt och Sveriges tränare i fotboll,

Det jag kommer att minns av denna resa är:
Mama Mia, jag måste se fler musikaler.
Lotta spriiing, Lotta spriiiing tåget kommer...
"Ritch, Ritch, Ritch"...
Våghals- Petras svar och Lottas systers svar...

Skolan har börjat idag och Frida har precis kommit hem.
Ska gå och prata med henne, hon har ny lärare, Kent och det tycker jag låter mycket bra!!!

//Linda


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!!! Men ååå vad ni är tokiga!!! Min tanke var att din mobil hade blivit stulen och att nån skickade sms från den för att jävlas! Nu är jag på TVG och hänger! Slutar om 10 min! Lycklig Ska nog ut och spåra ikväll! Häng med vetja!

2008-08-18 @ 14:47:29
Postat av: Catherine

Vad härligt du verkar ha haft det! Toppen!!!

Och... GRATTIS till Yennas framgångar!!

Superkul!

2008-08-22 @ 01:06:35
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0