Föräldrarmatch...

Fotbollsavslutning med kebab och pitabröd efter en ruggigt spännande match mellan föräldrarna och barnen, vinst (givetvis) till barnen!!!
Men jag måste säga att jag är lite dålig förlorare, så det känns lite surt =). Domaren dömde hur han ville...
Jag skötte mig ganska bra, två mål varav ett på straff.
Kanske jag skulle hoppa på ett "korpen-lag" til nästa år?
Jag som har så mycket fritid =).

Flickorna och jag var på en kvällspromenad med hundarna ca en timme runt Tallvik, det är så mysigt med höstmörkret och alla smålampor som lyser i fönstrerna.
Matilda och jag har varit värre duktiga att gå kvällspromenader i veckan.
Dessa är bra då jag känner att vi får en tid för oss själva och hon kan berätta vad som händer i hennes liv, på högstadiet och allt. Och jag har tid att lyssna färdigt på det hon berättar.
Hundarna mår ju inte sämre av det heller.

Imorgon blir det skogen och grillning i pappas jaktkoja, då ska hinkar för blåbärsplockning med och "hundlådan" med  dummys, ypperligt tillf'älle att träna jakt!!!


Tack och Godnatt.

//Linda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0