Äntligen lite bilder....


Äntligen kommer vårt nya kök!!!!

               
         Titt Ut....                                                           Ikea - Lidingö...


Lillebror bodde hos oss under tiden han jobbade, som tack för det köpte han flickorna en studsmatta.
Det tackar vi så mycket för...


Oscar och Frida pausar efter ett hopp-pass...




                  
     Oscar in action...                                                             Frida.....



Den enda semestern vi tog oss iväg på i år var till Luleå, men det var mycket trevligt och avkopplande.
Fotbollscup, lulespelen, på dagarna och sällskapspel i husvagnen på kvällarna.
Jag åkte på storstryk i monopol av Henrik, men Matilda gav honom lite mer till match.
Henrik kunde konstatera att vi kanske skulle ta och köpa det där spelet där man ska gå i konkurs så fort som möjligt, det skulle nog passa mig bättre =)  min älskling...

Vår första, men inte den sista, camping semester (hoppas jag)....

Det var allt för idag, men imorgon tänkte jag sammanstråla med Sussie och träna lite jakt med Flex, Yenna och Qarro.
Sussie och Qarro ska få visa oss hur det ska gå till =).
Efter samtal med vederbörande har jag kört med handtecken på Flex, både på nära håll och lite längre ifrån, ca tio meter.
Tanken är att byta ut kommandot SITT med rösten till att använda visselpipa.

Vi hoppas att kameran kommer med och används flitigt....

Nu är min data-timme slut och min underbart snälla mamma har gjort plättar till oss, mums...



//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0