Suck...

måndag den 21 april.

Jag känner mig sååå himla trött....
Less på skrikiga unga och sandiga, smutsiga golv, dammiga hyllor och skitiga kläder.
Ändå har vi haft toppen väder i snart en vecka, men det är väl bara att rycka upp sig?!

På torsdag åker hela familjen till Kåbdalis för att vårda våra själar =)...
Slalomåkning och utevistelse för hela slanten, vi hoppas och tror att det ska vara fint väder alla dagar.
Det är precis det här jag behöver!!!

På vägen dit ska vi ta oss en avstickare och titta på en riktigt liten ljuvlig karamell =)...
Kanske, kanske inte allt kan ju vara ett "maj, maj måne -skämt" you never know.

Apportering, apportering och åter apportering...
Det går lite upp och ner, men oftast upp.
Sen tror jag att det är dax att börja se över vilka utställningar jag ska anmäla oss till, för jag brukar ju missa anmälningsdatumen och hips, vips är det för sent =(
Jag har tänkt anmäla oss till;
Piteå skk, G-vare skk, Vännes skk?, Piteå skk och eventuellt en finlandstripp.

Sen till hösten får vi se hur det blir med utställningar, kanske lägger vi det på hyllan med Flexen,
TYVÄRR har han inte riktigt det som krävs i konkurranten om certen...
Men han är ju bäst iallafall.

Sen väntar jag ju på att banken ska ringa och ge mig besked om det blir nytt kök eller inte...
Jag har väl hunnit rita upp ca fem olika kök på ikea home-planner =).
Några blev riktigt bra, andra mindre bra...

Nää nu ska mingrabben i säng och sen ska Flex och jag på kvällspromenad.

Kommentarer
Postat av: Catherine

"ljuvlig karamell =)..."

Är det något på fyra ben???
*nyfiken*

2008-04-23 @ 13:23:28
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Catherine

=D
Om man ska vänta på RÄTT tillfälle så blir man utan!!
Lycka till!!!

2008-04-23 @ 22:52:32
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0