Engla...

Måndag den 14 april.

Alla mina tankar går till Engla och hennes nära och kära.
Var är vår värld på väg?!
Vilken hemsk människa denna 42-åring måste vara.
Kan man skylla på psykisk sjukdom?

Vi bor också i ett litet samhälle, man tror ju inte att det kan hända hemska saker här.
Barnen får cykla hur de vill och man tror att man lever i en skyddad värld där alla känner alla, men det är ju bara att glömma, vem vet vem barnen möter på väg hem en eftermiddag?!

Idag tänder vi ljus och hedrar minnet efter Engla...

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj.. Hur är läget på Tallvik? Va det i morgon som vi bestämde att vi skulle vara onyttiga och trycka i oss en massa fika??? Du kan ju skriva i min gästbok, för jag minns ju inte om de va tisdag eller onsdag som vi bestämmde! Hoppas Flex mår bättre så ni kan komma ut å leka snart :-) Jag ska dra ett snabbt varv i lappberget idag, Phira behöver bli stark :-)

2008-04-14 @ 15:03:27
URL: http://www.petraz.dinstudio.se
Postat av: Petra

Haha... va då utan fika... klart vi ska unna oss det :-) Idag har jag varit och åkt skidor en mil med hundarna... Tusan va dom tycker de är skoj...
Onsdag passar bra för mig...Då synns vi :-)

2008-04-14 @ 20:26:32
Postat av: Catherine

Bara för att vi bor i en liten, skyddad värld så betyder det ju inte att vi är säkra! Ondskan färdas ju med lastbil! Fy... Det är så hemskt allt elände som händer! Vad och vart är nästa tragedi?

2008-04-15 @ 16:27:06
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0