Tredje advent...

Söndag 16 december.

Jaha då var det söndag igen.
"Stora Stockholm" har passerat och än ett år var vi inte där, kanske nästa år?!
Jag skulle verkligen vilja uppleva det "live" bara som publik.

Vi har dock hittat på andra roliga saker som skogspromenad efter skoterspår utrustade med pannlampa, det var jag som bestämde väg och jag valde fel, det slutade med lite plumsande de sista metrarna innan vi kom fram på en gård.
På söndag var Matilda, Flex och jag på en fem km sparktur, ojojoj vilket sparkföre...
Flex jobbar på bra i selen framför sparken.

Vi har haft turen att vara bortbjudna på middag både lördag och söndag, snacka om tur.
Lördagen bjöds det på älgköttsgryta med ris och en härlig grönsallad och söndagen en ljuvligt god fisksoppa, mumsfillibabba....

Överkalix brukshundklubb hade styrelsemöte idag, jag känner att man blir så inspererad att förändra eller förbättra efter dessa möten, nu är vi på GÅNG...
Nu har jag bara ett protokoll att renskriva och sen ska vi sätta igång med verksamhetsberättelsen och annat roligt tills årsmötet.
Förhoppningsvis blir man omvald nästa år =)...

Trevlig tredje advent på er alla!!!!
.:Linda:.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Stora Stockholm är otroligt! Har varit flera gånger.. två gånger som utställare! (sv-01)!!
=)
Helt fantastiskt! Denna enorma mängd hundar... Men, du... WDS-08! Världsutställning... i sommar! Det lär bli grejer! Anmäl o åk!
=)

2007-12-17 @ 10:38:29
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Barbro

Ja du Linda du skulle ha åkt och tittat på eran gammla hund som kröntes till årets polishund, då skulle du ha sagt den hunden har jag haft:-)

Och du sitter väl kvar som sekreterare?

2007-12-17 @ 14:05:50
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0