Lite irriterad...

Fredag 21 december.

Som mina nära och kära vet är jag beroende i tradera, men bara som en "periodare" =)
Hittills har jag inte blivit lurad, utan paketen har anlänt hur smidigt som helst, utom just nu i juletid då man har nog lite pengar.
Egentligen vet jag ju inte om jag blivit lurad eller om det är postens slarv.
Men garaget som skulle bli den perfekta julklappen till sonen kom aldrig och säljaren skyller på posten...
grrrr.....
Skickad ett negativt omdömme och fick tillbaka ett negativit omdömme, trots att jag betalat dagen efter och skött mig exemplariskt!!!!
morrrr.....

Nog om detta.
Världen går ju inte under för detta, värre saker kan ju inträffa.

Hundstackarn har det inte så roligt just nu, mat och kärlek får han men utlopp för sin överskottsenergi får han inte, jag måste ta mig ut i skogen och låta honom springa av sig.
Bäst skulle det ju vara om vi kunde få med oss någon hundkompis. då kommer de sig för att springa mer.
Kanske tar jag fram skidorna och åker ut i skogen med Flex och Rocky inte idag men på söndag, det skulle vara ljuvligt.

Apropå snö, har vi inte så mycket kvar, det mesta har smält bort, vi får verkligen hoppas att vi får behålla den snö vi har kvar till julafton.
Imorgon ska jag köpa de sista julklapparna.
Tänk att jag är alltid är i sista minuten, men det här är första året som jag inte är speciellt uppstressad för det, jag vet ju att jag hinner.
Sen ska vi fira julafton hos Micke i Stråkan så det enda i matväg jag behöver bry mig om är Janssons och Gubbröra, hur lätt som helst.
Det är första gången som vi inte ska åka runt på julafton, vi ska bara till Stråkan.
Andra år har vi varit hos mamma och pappa också, men inte i år och det känns bra.

Matilda och Frida har åkt till deras pappa och kommer hem på söndag, sen ska de väl träffa deras farmor och farfar under juldagarna, vet inte riktigt när.
Men är Greta ledig vill hon nog att de kommer till henne på julaftonsmorgon och äter lite julgröt med dem.
Tänk att man har alla sina traditioner på julafton och det är traditioner man inte vill kubba på.

Nu skriker miniprinsen något förskräckligt, så jag måste gå...
 
Önskar alla en riktigt God Jul och på återseende...

.:Linda:.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja du Linda vi får önska dig och din fam. en riktig God Jul & Gott Nyt År jag ringer om flickorna eller så hör du av dig, dom får komma när dom vill...

2007-12-21 @ 23:10:29
URL: http://jebas.com
Postat av: Catherine

Hehe... blir lite full i skratt.. det är som att läsa sina egna ord! Fast, hittills... peppar, peppar, har alla tradera-paket jag vunnit kommit fram! Hoppas att du får ditt paket så småningom... och har en riktigt God Jul ändå! //Catherine

2007-12-23 @ 01:37:51
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0